#מיתוג

כשישבתי שנה שעברה בפסטיבל חוצות היוצר,
בהופעה המטורפת של תיסלם,
לא חשבתי ששנה אחרי כבר אהיה חתומה על הריברנדיג שלהם!

לטובת מי שלא מכיר:
פסטיבל ״חוצות היוצר״ בירושלים מתקיים משנת 1970,
הוא הפסטיבל הבינלאומי הגדול והוותיק בישראל, יש בו הכל מהכל- מוזיקה טובה, אמנות איכותית וקולינריה מעלפת.

לאורך השנים, המותג הותיק עבר שינויים בשפה, אבל ב-8 שנים האחרונות, הלוגו היה זהה והשפה הגרפית לא השתנה כמעט, בגדול,
לא ניכר שינוי משנה לשנה.

השנה המותג הרגיש צורך להתחדש!
כן, גם הוא, פוסט קורונה דווקא גדל וצמח לעוד עולמות.
ולמרות שהשפה שלו הייתה אייקונית ניגשנו למשימה בהתרגשות גדולה.

הסיפור של חוצות, היה מלא בפרטים ואנחנו בעידן המנימליזם ניסינו כל הזמן לדייק.
שמנו ערכים מרכזיים בפרונט, החיבור לירושלים ולמקורות,
עולם האמנות שממנו צמח הפסטיבל בראשית דרכו (וגם היום מביא אמנים ודוכני אמנות מהליגה הראשונה) ונגיעה של מוזיקה.

הצבעוניות שליוותה עד היום את הפסטיבל, היא סימן ההיכר שלו.
לכן, דגמנו את הצבעים אך נפרדו מהשחור שבעינינו היה חד מידי.

והנה, אחרי תהליך של כמה חודשים, סקיצות, חידודים והרבה השראה!
נולד לו לוגו ואיתו שפה חדשה ומשמחת לפסטיבל שכל כולו ירושלמיות!
כשיושבים בהופעה בקור של אוגוסט, מתחילים להבין את הקסם הירושלמי

הלוגו הקודם